Italiaanse wijnen Antwerpen uit Piemonte
Winkelwagen 0

Een klacht melden

We hopen natuurlijk steeds dat al onze klanten 100% tevreden zijn.  Als je toch klachten zou hebben over onze producten of diensten, kan je ons contacteren via info@wijnenlacascina.be of onderstaand invulformulier. We doen er alles aan om je klacht binnen de 7 kalenderdagen te behandelen.

Meer info over Ruilen & Retourneren >

Op alle overeenkomsten die we afsluiten met onze klanten, ongeacht hun woonplaats, is uitsluitend het Belgische recht van toepassing en bij geschillen is het Belgische recht van toepassing en zijn enkel de rechtbanken van het gerechtelijke arrondissement te Antwerpen bevoegd. Indien om redenen van internationaal recht toch een ander recht van toepassing is, zal bij de interpretatie van huidige algemene voorwaarden in de eerste plaats teruggegrepen worden naar de Belgische Wet Marktpraktijken en Consumentenbescherming.

Bij buitengerechtelijke regeling van het geschil is de Consumenten Ombudsdienst van de FOD Economie bevoegd om elke aanvraag tot buitengerechtelijke regeling van consumentengeschillen te ontvangen. Deze zal op haar beurt de aanvraag ofwel zelf behandelen ofwel doorsturen naar een gekwalificeerde entiteit. Je kan de Consumenten Ombudsdienst bereiken via deze link: http://www.consumentenombudsdienst.be//nl .

Bij geschillen met een grensoverschrijdend karakter kan u bovendien beroep doen op het Online Dispute Resolution platform van de Europese Unie via deze link:http://ec.europa.eu/odr.

Mevrouw De heer
Ja, ik wil 'Message in a bottle' ontvangen en geen enkele degustatie, wijntip en andere voordelen missen!”